Går mot rött!!

Gjorde absolut inget alls idag , bara vatt en helt vanlig seg Lördag men det ha  varit ganska skönt med! Just nu sitter jag och kolla på Dear Jhon med familjen ganska mysigt ändå!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer bli väl att ta det lugnt kanske gå ut och springer en runda va längesen jag gjorde det!
 
 
 
 
Jag ta ett varv runt jorden bara för att få tillbaka min vän ,men sakerna vi gjord kommer aldrig kunna göras igen!
Jag minns dig som den bästa vän man kan få , men i efterhand känns det som det slutade för snabbt för ingenting har varit sig likt sedan allt blev fel ! 
Det var vi två mot världen , våra drömmar var stora och vi gjorde ord till handlingar.
Skillanden från idag och igår är att inget kommer bli sig likt!
Du ska veta att du betyde mer än vad du förstod , att se dig gå är väldigt svårt så jag faller ner i gråt!
Om du nu läser detta inlägg så ska du veta att jag är sjukt ledsen att allt blev fel och jag hoppas att vi någon dag  kan lösa detta tillsammans!!
 

Kommentarer

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara synlig för mig)

Din blogg/hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0