Gå din väg men stanna!

Hej!
Jag vet dålig uppdateringen men haft mycket i skolan  så har inte hunnit tyvärr !
I helgen hände inte så mycket va i växjö och badade i fredags i lördags gjorde jag inget bakade lite och i söndags gjorde jag pizza och fixade rastaflätor i syrrans hår .
Idag har inte hänt så mycket va hos tandläkaren ,skolan typ och pluggat lite och just nu sitter jag och ska kolla på något antingen underbart kort eller det okände vetr inte riktigt än vad det blir!
Imorgon är det en helt vanlig dag ska ta spruta vill verkligen inte men men kanske lika bra att ta den..
Men ska fortsätta vara lite social nu!
 
 
 
Längta lite smått till fjällen så himla mysigt är det !!

Kommentarer

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara synlig för mig)

Din blogg/hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0