Skriver ett inlägg om de snygga killarna /tjejerna

hej hej nu va det så att på facebook skrev jag ut en status där jag skulle skriva om dom 3st snyggaste personenern men nte vilka , men dom har ändå fått reda på vilka de är så tänkte jag skulle skriva lite kort om dom  (:

1, jag känner inte dig alls men du verka snäll och hade juh inte tackat ni till att lära känna dig för du är snygg juh !!
(:


2, jadu vad ska man skriva om dig , men jag har juh snackat med dig några gånger .
du är ifall snäll och väldigt nyfiken av dig men men de är väl bra och plus att du är snygg !!(:



3, hmm har känt dig ganska länge men sen bytte du skola då gled vi isär de var väl inte så bra men vi snacka ibland med varandra och de är bra (Y) och du är också snygg ska du veta :))



Korta och bra inlägg nämen det är svårt och veta egentligen vad man ska skriva tycker jag så de fick små lätta inlägg om er hopppas ni nöjer er med inläggen :)


Men nu var de också så att de var tjejer som hade gillat så tänkte att jag skulle vara snäll och skriva om de 3 snyggaste tjejerna med !!

1, har känt dig nästa hela livet , har massa med roliga minnen av dig hahah fy vad kul de va och du ska vet att du är snyggish


2, har gått med dig sen 8 typ skit snäll kompis och skit snygg !!



3, hmm jadu vad ska man säga om dig har inte träffat dig på jätte länge så de tycker jag dock vi ska ändra snygga lilla du !!


hmm , undra om ni egentligen kan gissa vilken plats ni kom på ;)

Kommentarer

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara synlig för mig)

Din blogg/hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0