Plugg plugg plugg!!!

Sitter och plugga eller man kan inte säga att jag gör de fastnade på facebook och nu tänkte jag varför inte kasta in ett inlägg när jag ändå är inne ?
Hmmm vad ska man skriva egentligen har inte hänt så mycket faktikst men kan väl berätta om min dag !
Idag har de inte hänt mycket började md svenska sedan drog man sig till simhallen och simmade lite efter de hade vi hälsopedagogig och sist medicinsk grundkurs som vi ska prov imorgon känns väl inte så bra men men det går säkert (Y)
Det ska bli så himla skönt med sportlov nästa vecka väldig välbekänt känner jag då dock fast jag har ändå mycket jag ska gör men det funkar säkert ändå..






Men Tjohej på er alla där ut måste fortsätta plugga nu !!







Kommentarer

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara synlig för mig)

Din blogg/hemsida:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0